A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9
Get new video   |   Hotkeys

Both Of Us English Hard

by B.o.B & Taylor Swift

Fill In the blanks, then press Score to check your answers
I wish I was strong enough
To lift not one but both of us
Someday I be strong enough
To lift not one but both of us
Uh, ever thought about losing it?
When your money is all gone and you your whip
You might lose your grip
When the landlord you that you're due for rent
And the grass so green on the other side
Make a nigga run straight through the fence
Open up the 'bout twenty times
But you can't find no food in it, that's foolishness
And sometimes I wonder
All we care so much about the way we look
And the way we talk and the way we act
And the clothes we bought, how much cost?
Does it even really matter?
'Cause if is an battle
We all try to on the same old ladder
In the boat the same old paddle
Why so shallow, I'm just asking
What's the pattern, to the madness?
Everybody in a number one draft pick
of us ain't Hollywood actors
But if it's all for one and one for all
Then maybe one day we all can ball
Do it one for the underdogs
Sincerely yours, one of y'all
I wish I was strong enough
To lift not one but of us
Someday I be strong enough
To lift not one but both of us
I can feel your pain, I can feel your struggle
You just wanna live, but so low
That you can drown in a puddle
That's why I gotta hold us up, yeah, hold us up
For all the times no one ever spoke for us
So every single time that they song
You can say that, "That's what Bobby Ray wrote for us"
When the tides get too high
And the sea up underneath get so deep
And you feel you're just another person
Gettin' lost in the crowd, way up high in the nosebleeds, uh
Because we've both been there, yeah, of us
But we still stand tall with our shoulders up
And even though we always against the odds
These are the things that have molded us
And if life hadn't us
Sometimes I wonder where I would've wound up
'Cause if it was up to me
I'd make a new blueprint
Then it from the up, hey
But if it's all for one and one for all
Then maybe one day we all could ball
Do it one time for the underdogs
From Bobby Ray to all of y'all
I wish I was strong enough
To lift not one but both of us
Someday I will be strong enough
To lift not one but both of us
...
Click any word to get definition.
Score
( Automatic Translation )
Con tecnología de Microsoft® Translator
Are you a teacher? Customize the exercise or share it. You will be able to check the punctuation obtained by other users that have already done the exercise.
Tell us the error
X Close