A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9
Obtener un nuevo vídeo   |   Teclas de acceso rápido

Disturbia English Medium

de Rihanna

Completa los huecos, después pulsa el botón Score para chequear tus respuestas
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum (What's wrong with me?)



Bum bum be-dum bum bum be-dum bum (Why do I feel like this?)



Bum bum be-dum bum bum be-dum bum(I'm going now)



Bum bum be-dum bum bum be-dum bum



No more gas in the rig,

Can't even get it started.

Nothing heard, nothing said,

Can't speak about it.

All my life on my head,

Don't want to think about it.

Feels I'm going insane,

Yeah



It's a thief in the night,

To come and grab you.

It can creep up inside you,

And consume you.

A disease of the mind,

It can control you.

It's too close for comfort



Throw on your break lights,

We're in the city of wonder.

Ain't gonna nice,

Watch out, you might just go under.

Better think twice,

Your train of will be altered,

So if you must faulter be wise.

Your mind's in disturbia,

It's like the darkness is the light, disturbia.

Am I scaring you tonight, disturbia.

Ain't used to what you like, disturbia.

Disturbia.



Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum



Faded on the wall,

It's like they talkin' to me.

Disconnectin' your call,

Your phone don't ring.

I gotta get out,

Or figure this shit out.

It's too close for comfort.



It's a in the night,

To come and grab you.

It can creep up inside you,

And consume you.

A disease of the mind,

It can control you.

I feel a monster (Oh, oh oh oh)



Throw on your break lights,

We're in the city of wonder.

Ain't gonna play nice,

Watch out, you might just go under.

Better think twice,

of will be altered,

So if you be wise.

Your mind's in disturbia,

It's like the darkness is the light, disturbia.

Am I scaring you tonight, disturbia.

Ain't used to what you like, disturbia.

Disturbia.



Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum



Release me from this curse im in,

trying to maintain, But I'm struggling.

If You can't go, go, go

I think I'm going to oh, oh, oh



Throw on your break lights,

We're in the city of wonder.

Ain't gonna nice,

Watch out, you might just go under.

Better think twice,

Your train of thought be altered,

So if you must be wise.

Your mind's in disturbia,

It's like the darkness is the light, disturbia.

Am I scaring you tonight, disturbia.

Ain't used to you like, disturbia.

Disturbia.



Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Click en la palabra para obtener su definición.
( Traducción Automática )
Con tecnología de Microsoft® Translator
¿Eres profesor? Personaliza el ejercicio o comparte este. Podrás ver la puntuación de los usuarios que lo han realizado.
Dinos el error
X Cerrar